אני מתנצל מראש!
אבל כל יפי הנפש שעוד לא הגדירו הוספה לסל דביקה באתר שלהם אז רק שתדעו שאתם מפסידים 8 אחוז מההזמנות שלכם כל חודש.
כן כן, ככה סתם, על כלום.
מה מה? מה אמרת?
תקשיב תקשיב, עכשיו תנו לי להסביר
(סליחה על הפתיחה המתייפייפת הייתי חייב לדוג אתכם איכשהו 😏)
למי שמחפש פרקטיקה ופחות פסיכולוגיה – דלגו ללמטה 🙂
אני מזהיר
כי למי שיש לו אוזניים קצת "רגישות" לא בטוח שיהיה לו נחמד לשמוע את זה:
אבל העולם הוא עצלן.
רובנו עצלנים.
קצת כואב אבל דיס איז דה לייף בייבי
כי מאז שאנחנו תינוקות התרגלנו לקבל הכל לתוך הפה בכפית של זהב,
במיוחד בדור של היום שהם מקבלים הכל לתוך הפה עם כפית של AI.
עצלנות חכמה אני קורה לזה.
אבל! אם אתם קוראים את השורות האלה, סימן שאתם בצד של היזמים, בעלי העסקים
שככל הנראה שכשהייתם קטנים הייתם אוכלים עם הידיים, הייתם מסוג הילדים האלה שזורקים את הסכו"ם לרצפה ומדביקים שאריות של פירה על כל החולצה וכמובן לא שוכחים לחייך מאוזן לאוזן.
אז לכם אנשים יקרים ומלוכלכים (בקטע טוב) –
אני מקדיש את השורות האלה:
ככל שאתם מנגישים, הופכים ללקוח את הדרך שלהם לקופה לכמה שיותר קלה ופשוטה – כך הסיכוי שלהם לרכוש גבוה יותר!
פשוט אה?
מצד אחד כן
ומצד שני לא.
למה לא?
כי אתם בעלי העסקים לא חושבים כמו הלקוחות שלכם, אתם אוהבים לעבוד קשה, זה נותן לכם סיפוק מטורף כמו שרק אתם מכירים.
וכמו שכבר ציינתי – אתם עשויים מחומר אחר!
אז מה עושים? חושבים כמו הלקוח – אבל יותר מזה, חושבים על מה שהלקוח לא חשב!
בפשטות זה אומר שנרצה להוסיף לאתר את הוספה לסל דביקה, כך שלא משנה כמה הגולש שלכם גלל, האפשרות להוסיף לסל תמיד תהיה מול הפרצוף היפה והמחוייך שלו.
אבל! וזה אבל גדול!
לא כל הוספה לסל דביקה באמת עושה את ההבדל ותגדיל לכם את אחוז המזמינים באתר!
למשל, ראיתי בהרבה אתרים (גם שופיפיי וגם ווקומרס) שההוספה לסל הדביקה שלהם גוללת את הגולש לראש העמוד, וזה חסר תועלת! ככה המחקר מציין (מקור שלו למטה)
מהבדיקות שבוצעו נראה שאין כל הבדל בין הוספה לסל רגילה להוספה לסל דביקה ששולחת את הגולש לראש העמוד.
לעומת זאת
אם ההוספה לסל הדביקה שלכם פותחת פופאפ\חלונית עם הווריאציות של המוצר והאפשרות להוסיף לסל נמצאת לו מול הפנים – זה מעלה ב 8 אחוז את כמות ההזמנות באתר!!
שתבינו קצת מספרים לצרוך ההמחשה:
אתר שמכניס 100K בחודש ואין לו הוספה לסל דביקה הוא מפסיד כל חודש 8 אלף שקל!!!
ולמה? כי הוא גורם ללקוחות שלו להתאמץ בשביל לרכוש!
זה למה!
אז מה עושים? אם יש לכם אתר מבוסס על וורדפרס, תעבדו לפי המדריך הזה שהכנתי לכם:
במידה ואתם בחרתם לעצב את ההוספה לסל הדביקה שלכם כטמפלט, זה הקוד שאתם צריכים להוסיף בשביל שהטמפלט יופיע רק בעמודי המוצר:
// Add shortcode to the footer of product pages only
function add_shortcode_to_footer() {
if (is_product()) {
echo do_shortcode('[elementor-template id="170733"]');
}
}
add_action('wp_footer', 'add_shortcode_to_footer');
Code language: PHP (php)
וזה הקוד PHP שיודע להסתיר לי אלמנט לפי סוג המוצר שהגולש נמצא בו:
function display_product_container_based_on_type() {
if (is_product()) {
global $product;
if ($product->is_type('variable')) {
echo '<style>#sing1 { display: none; } </style>';
} else {
echo '<style>#vari1 { display: none; } </style>';
}
}
}
add_action('wp_head', 'display_product_container_based_on_type');
Code language: HTML, XML (xml)
השראות שהצגתי בסרטון להוספה לסל דביקה:
https://daniella-jewelry.co.il/shop/naomi-2/
https://saharashop.co.il/product/גרביים-מעוצבים-זברה-רקע-צהוב/
https://saharashop.co.il/product/קבקב-אורטופדי-סגור-בז-דמוי-זמש/
פיס, לוב יו, נבר גיב אפ! עם ישראל חי.
אביתר גיל.
נ.ב
קישור למחקר שבוצע:
https://growthrock.co/sticky-add-to-cart-button-example
נ.ב 2
אם הסרטון הזה הגניב אתכם ואתם אוהבים את החומר, אז שתדעו שהכנתי קורס פרקטי ממש כמו השיעור הזה, שיעזור לכם להגדיל רווחיות ולפשר המרות באתרים שלכם או של הלקוחות שלכם (אחלה רעיון לשירות נוסף לבוני אתרים)
בואו, יש אחלה של קהילת תלמידים אצלנו – קליק פה לביקור
ואם אתם ממש רציניים – יש פה קורס שיפור המרות שיזיל לכם ריר, כיף אצלנו.בואו
4 תגובות
הסבר מעולה , הדבר שלא הצלחתי לעשות הוא הוספת – ההוספה לסל או כל אלמט אחר – לתוך האקורדיון
אני עם גרסת אלמנטור Version 3.23.3 |
היי תודה יניב,
שים לב שאני עובד עם קונטיינרים, זה ווידגט חדש שקיים באלמנטור , אה , נזכרתי עכשיו שצריך להפעיל את הפיצ'ר הזה בניסויים של ההגדרות של אלמנטור, קוראים לזה nested elements משהו… לא מול זה כרגע , צריך להפעיל את זה
מה עושים אם יש למוצר וריאציות, ואז 'הוסף לסל' הדביק בגלישה בנייד למעשה מסתיר כמעט את כל תמונת ההמוצר עצמו, כי מופיעות בסל הדביק הוריאציות שהלקוח מחוייב לבחור לפני שהוא מוסיף לסל. יש פתרון?
בטח שיש, הפתרון מוצג פה בסרטון.
יכול לראות לדוגמא איך זה ממומש פה:
https://daniella-jewelry.co.il/shop/naomi-2/